Veelgestelde vragen


Contact


Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

U kunt ons bereiken per e-mail, telefoon of via ons contactformulier. Kijk op onze pagina Contact voor alle gegevens.

Openingstijden


Wat zijn de openingstijden van de winkel?

Maandag 12.00 - 18:00 uur
Dinsdag 09.00 - 18:00 uur
Woensdag 09.00 - 18:00 uur
Donderdag 09.00 - 18:00 uur
Vrijdag 09.00 - 20:00 uur
Zaterdag 09.00 - 17:30 uur
Zondag Gesloten

Account


Hoe maak ik een account aan?

Een account aanmaken is heel eenvoudig: Deze wordt automatisch aangemaakt bij uw eerste bestelling. Hier ontvangt u inloggevens van via de mail. U kunt er ook voor kiezen om zelf een account aan te maken. Dat kunt u doen door de volgende stappen:

  1. Klik bovenaan op ’Inschrijven’.
  2. Vul uw gegevens in.
  3. Klik op ‘Inschrijven’ en uw account is aangemaakt.

Een bevestiging zal naar het door u ingevuld e-mail adres worden verzonden. U kunt meteen met uw account winkelen bij Van der Heijden wijnen en gedistilleerd.

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Uw naam, e-mailadres, bezorg- en factuuradres en betalingsgegevens kunt u zelf aanpassen in uw account:

1. Klik bovenaan op ’Inloggen’.
2. Log in met uw e-mailadres en wachtwoord.
3. Links op de pagina vindt u het kopje ‘Uw account’. Klik daar op ‘Naar uw profielpagina’.
4. Hier kunt u nu uw persoonlijke gegevens wijzigen.

Ik ben het e-mailadres van mijn account vergeten.

Indien u het e-mailadres van uw account bent vergeten of niet meer hebt dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Waar kan ik inloggen?

U kunt rechts bovenin bij de winkelwagen inloggen. Of klik hier om in te loggen.

Waar kan ik mijn wachtwoord veranderen?

  1. Klik bovenaan op ’Inloggen’.
  2. Log in met uw e-mailadres en wachtwoord.
  3. Links op de pagina vindt u het kopje ‘Uw account’. Klik daar op ‘Naar uw profielpagina’.
  4. Bovenaan deze pagina vindt u een link 'Klik hier om uw wachtwoord te wijzigen.'

Bestellen


Hoe plaats ik een bestelling?

Zoek het artikel dat u wilt kopen en klik op 'bestel' of 'in winkelwagen'. Wilt u verder rondkijken? Geen probleem, het artikel blijft in de winkelwagen. Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, kies dan "Afrekenen". Meer informatie vindt u bij Klantenservice onder het kopje Bestelling en levering.

Hoe kan ik één (of meerdere) product(en) retourneren?

Op de pagina Klantenservice onder het kopje Annuleren & retourneren vindt u alle informatie om een product te retourneren.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos.

Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien wij reeds een betaling van u hebben ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over mijn bestelling?

Heeft u een vraag of een klacht over één van onze producten dan kunt u contact met ons opnemen via e-mail of telefoon.

Vermeld u daarin uw persoonsgegevens, datum bestelling en uw bestelnummer en de aard van uw klacht. U kunt binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Levertijden


Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij proberen uw bestelling binnen 3 werkdagen bij u te bezorgen. Dit is wel afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Leveringen buiten Nederland worden meestal binnen 3-10 werkdagen geleverd.

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb die nog niet ontvangen.

Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Is uw bestelling na 5 werkdagen nog niet aangekomen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen.

Indien u niet alle producten hebt ontvangen, zonder dat wij hier van te voren over hebben geïnformeerd, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

Wij proberen uw bestelling binnen 3 werkdagen bij u te bezorgen. Dit is wel afhankelijk van welke betaalmethode u kiest. Leveringen buiten Nederland worden meestal binnen 3-10 werkdagen geleverd.

Betalen


Met welke methoden kan ik betalen?

U kunt betalen met iDEAL, PayPal, vooraf overmaken of, indien aangeboden, achteraf. Meer informatie kunt u vinden op de pagina Klantenservice onder het kopje Betalen.

Vanaf welk bedrag worden er geen verzendkosten berekend?

Voor alle bestellingen tot € 80,- betaalt u € 9,50 verzendkosten. Vanaf 12 flessen / € 80,- zijn de bezorgkosten gratis, met uitzondering van gedistilleerde dranken.

Hoe snel word ik terugbetaald bij annuleren of retourneren?

Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen na retourmelding aan u terugbetaald.

Ik heb per ongeluk dubbel betaald of teveel betaald, krijg ik dit geld terug?

Wij storten teveel betaalde bedragen binnen twee weken aan u terug. Heeft u na twee weken uw geld nog niet terug, neem dan contact op met onze klantenservice.

Privacy


Hoe wordt er omgegaan met mijn gegevens?

Van der Heijden wijnen & gedistilleerd respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Voor een uitgebreide toelichting bekijk ons Privacybeleid.

Even geduld a.u.b.